Hondenwandeling 'Hart voor Kanker' op 1 oktober 2017

WANDELT U MEE VOOR HET GOEDE DOEL?
Na het grote succes van 2015 en 2016 organiseren wij wederom op zondag 1 oktober 2017 Hondenwandeling “Hart voor Kanker”. De Hondenwandeling vindt van 11.00 – 17.00 uur plaats op het strand van Renesse (Zeeland) bij Strandrestaurant Our Seaside.

Inschrijven
Geniet samen met uw hond(en) van een mooie wandeling van 1 of 5 km over het mooie brede strand en door de duinen. De Hondenwandeling ‘’Hart voor kanker’’ start vanaf 11.00 uur. Schrijf u nu alvast in via www.hondenwandelingtegenkanker.nl! Wij hopen op een grote opkomst van hond(en) en uiteraard hun baasjes om geld bijeen te lopen voor kankerbestrijding bij dieren. Elke euro die wordt opgehaald, komt volledig ten goede aan kankerbestrijding bij dieren. Bij de finish krijgt uw hond het NKFD “Hart voor Kanker”: een uniek hartje voor aan de halsband. Helpt u mee om van de Hondenwandeling ‘’Hart van Kanker’’ weer een groot succes te maken? Noteer nu zondag 1 oktober in uw agenda! Het zou toch prachtig zijn als we nog meer dieren met kanker kunnen helpen of voorkomen?

Herdenking Johan de Vos
Naast de wandeling en demonstraties op het strand herdenken wij samen met Dierenziekenhuis Zeeuws-Vlaanderen op 1 oktober Johan de Vos. Onverwachts is Johan de Vos, oprichter en voorzitter van het NKFD, afgelopen april overleden. Johan was een zeer gewaardeerd en bijzonder persoon voor velen. Met het heengaan van Johan verliest de dierenwereld een van de belangrijkste voorvechters voor het bestrijden van kanker bij dieren.

NKFD01 02