WGT2017 is ten einde

WGT banner breed

WGT2017 is ten einde. Voor de organisatie was het een heel druk, maar ook heel gezellig weekend. Het was geweldig om alle bekenden weer te zien, nieuwe mensen te leren kennen, leuke honden te zien en goed honden-werk te zien. Op wat details na is alles zeer goed verlopen. Het weer was ons heel goed gezind, met zaterdag een super zonnige, (te) warme dag en zondag een dag, waarop de regenbuien op de minder belangrijke momenten vielen. De vele complimenten en lovende woorden doen ons goed, evenals de tevreden gezichten die we steeds gezien hebben.
Zonder vrijwilligers en sponsoren is het lastig om een dergelijk evenement neer te zetten. Bij deze willen wij daarom de workshopleiders, de vrijwilligers van de catering, de overige vrijwilligers én de sponsoren bedanken voor hun bijdragen!
Voor het maagkankeronderzoek is 337,62 euro opgehaald (en er komt wellicht nog iets bij) en er is van 12 oude honden bloed afgenomen.
Hoewel iedereen (en vooral wij) nu even toe zal zijn aan rust, wordt er al nagedacht over het WGT2018. Wij zijn heel blij dat onze Duitse vrienden toegezegd hebben om het treffen volgend jaar te organiseren. Nadere details zullen volgen, zodra die bekend zijn. Wij hopen iedereen volgend jaar in Duitsland weer te treffen!

Thea van Niekerk, Harrie Bovens, Margot Hoekstra & Jose van der Vossen